سفارش تبلیغ
صبا ویژن



شهید خالد اسلامبولی - قسم به اسبان دونده مجاهدان...






درباره نویسنده
شهید خالد اسلامبولی - قسم به اسبان دونده مجاهدان...
والعادیات
ما مسلمانان اشغال بیت المقدس را همچون جراحتی در قلب خویش می‏یابیم که جز با فتح آن و بازگشت دیگر‏باره اش به دامان اسلام التیام نمی‏یابد.‏.. تقدیر تاریخ در جنگی که میان مسلمانان با اشغالگران کنونی فلسطین روی خواهد داد معنا خواهد شد... بیت‏المقدس، آماده باش. سپاه محمد (ص) خواهد آمد. (شهید آوینی)
تماس با نویسنده


لینک دوستان
تحریم کالاهای صهیونیستی
پاسخ به سؤالات وهابیت
مؤسسه تحقیقاتی ندا
مقاومت اسلامی لبنان
خبرگزاری قدس
سجیل (شعر مقاومت)
قدس‏مقدس
عادیات
نماینده
اقصی
وثاق
محمدرضا زائری
ایرانیان مقیم لبنان
اطلاعات شهدا (ایثار)
کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
شهید خالد اسلامبولی - قسم به اسبان دونده مجاهدان...


لوگوی دوستان

وبلاگ فارسی

آمار بازدید
بازدید کل :34114
بازدید امروز : 6
 RSS 

   

    خداوند ما را برای شهادت در راه خود انتخاب و هدایت کرد... حاکم جامعه ما طغیان کرده و جبّاری را پیشه خود ساخته است. امت اسلامی راهی برای خلاصی از او ندارد، مگر با قتل او... ما با هم تصمیم گرفتیم که فرعون مصر را به قتل برسانیم تا شاید خداوند به خاطر این کار، ما را از ننگ دوستی با صهیونیست‏ها که دامن ما را گرفته و فساد روحی و اخلاقی سادات و همسرش را در جامعه علنی ساخته است، نجات بخشد...

این بخشی از وصیت نامه شهید خالد اسلامبولی است. شهیدی که نوشتن از او در این روزگار، چندان ساده نیست. روزگاری که حتی نام و تصویر او بر یکی از خیابان‏های تهران، خاطر برخی مقامات مصری (و نیز ایرانی) را مکدر می‏کند، و خواستار حذف آن می‏شوند، نوشتن از راه و آرمان او دشوار است.

                                         ******************************

روزگاری رئیس جمهور مصر، فردی بود به نام محمد انور سادات، که با امضای قراردادی موسوم به کمپ دیوید، موجودیت اسرائیل را به رسمیت شناخت و با رژیم صهیونیستی پیمان صلح بست.

در پی این اقدام رهبر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) فرمان دادند: « من جداً اقدامات انور سادات را محکوم می‏کنم... دولت‏های اسلامی باید دولت مصر را در این خیانت بزرگ که به اسلام و مسلمین نموده است، به جای خود بنشانند... ملت مصر باید دست این خیانتکار را از کشور خود قطع کند و ننگ سرسپردگی به امریکا و صهیونیسم را از ملت بزداید...»

قریب به دو سال از فرمان امام گذشت. مهر ماه سال 1360 ه.ش بود و میدان رژه قاهره. انور سادات و سایر دولت‏مردان مصری به همراه سُفرای خارجی در جایگاه ویژه خود نشسته و مشغول سان دیدن از رژه سربازان ارتش و نمایش قدرت تسلیحاتی مصر بودند. تا اینکه نوبت به حرکت یگان‏های حامل توپ رسید. با اعلام گوینده مراسم، اولین جرثقیل حامل توپ حرکت کرد و برخلاف مسیر مورد نظر، به سمت جایگاه رفت. قبل از هر گونه عکس العملی از جانب حُضار، خالد (از افسران مصری) و همکارانش به سرعت از جرثقیل بیرون پریدند و شروع به تیر‏اندازی به سمت جایگاه و شخص انور سادات کردند. در این حمله، سادات و چند نفر از اطرافیانش کشته شدند. و خالد و همراهانش دستگیر و محکوم به اعدام. 

 رژیم مصر، حکم این مبارزان انقلابی را در روز  28 فروردین 1361 اجرا، و از دادن اجساد آن‏ها به خانواده‏های‏شان خودداری کرد.

                                         ******************************

پس از انور سادات، حُسنی مبارک (معاون او) به مقام ریاست جمهوری مصر می‏رسد... اما هیچ‏ چیز تغییر نمی‏کند... امام خمینی (ره) در پیام‏های متعددی خطاب به مسلمانان می‏فرماید: « این رئیس جمهور تحمیلی ثانی (حُسنی مبارک) که خیال دارد در مصر مثل آن انور سادات حکومت کند و دربست خودش را در اختیار امریکا گذاشته است، قبل از اینکه به ریاست برسد، اعلام همبستگی خودش را با اسرائیل و امریکا کرده و ندیده است که همان‏طور که سلف صالحش (انور سادات) به واسطه خشم ملت به جهنم واصل شد، با او هم همین عمل را خواهند کرد... ملت مصر ننشیند تا این قدرت از بین رفته دوباره دست و پای خودش را جمع کند... امثال حُسنی مبارک هم برای شما نفعی ندارند و دین و دنیای شما را تباه می‏کنند... مسلمانان، حُسنی مبارک نسخه دوم انور سادات را از خود برانند که اینان‏اند که شما را بازیچه خود قرار داده‏اند تا متعمداً یا بدون عمد سدّ راه شرف و عزّت اسلام شوند...»

                                       ********************************

  آن روزگار گذشت. و اکنون سال 1388 ه.ش است. و هیچ چیز تغییر نکرده...  این آخرین خبر از دولت‏مردان خائن مصر است:   سرویس‏های امنیتی و اطلاعاتی مصر در طرحی مشترک با عربستان و اسرائیل، تصمیم به ترور دبیر کل حزب‏الله لبنان، سیّد حسن نصرالله گرفته‏اند.       (منبع خبر: سایت فرهنگ انقلاب اسلامی.  26/1/1388 )

 



نویسنده » والعادیات » ساعت 12:3 عصر روز شنبه 88 فروردین 29