سفارش تبلیغ
صبا ویژن



پیام آیت‏الله مکارم شیرازی - قسم به اسبان دونده مجاهدان...






درباره نویسنده
پیام آیت‏الله مکارم شیرازی - قسم به اسبان دونده مجاهدان...
والعادیات
ما مسلمانان اشغال بیت المقدس را همچون جراحتی در قلب خویش می‏یابیم که جز با فتح آن و بازگشت دیگر‏باره اش به دامان اسلام التیام نمی‏یابد.‏.. تقدیر تاریخ در جنگی که میان مسلمانان با اشغالگران کنونی فلسطین روی خواهد داد معنا خواهد شد... بیت‏المقدس، آماده باش. سپاه محمد (ص) خواهد آمد. (شهید آوینی)
تماس با نویسنده


لینک دوستان
تحریم کالاهای صهیونیستی
پاسخ به سؤالات وهابیت
مؤسسه تحقیقاتی ندا
مقاومت اسلامی لبنان
خبرگزاری قدس
سجیل (شعر مقاومت)
قدس‏مقدس
عادیات
نماینده
اقصی
وثاق
محمدرضا زائری
ایرانیان مقیم لبنان
اطلاعات شهدا (ایثار)
کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
پیام آیت‏الله مکارم شیرازی - قسم به اسبان دونده مجاهدان...


لوگوی دوستان

وبلاگ فارسی

آمار بازدید
بازدید کل :34086
بازدید امروز : 3
 RSS 

   

پیام آیت‏الله مکارم شیرازی  درباره اقدامات اخیر وهابیون عربستان

 

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از  فارس، ‌آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، روز 11 اسفند 1387 در مسجد اعظم قم و در جمع صدها نفر از طلاب و فضلای حوزه علمیه با اشاره به فجایع اخیر در بقیع گفت: با صراحت عرض می‌کنم رفتن به عمره مستحبی در صورتی مشروعیت دارد که با عزت و آبروی شیعه توأم باشد. اگر این حرکت‌های ناشایست وهابی‌های افراطی ادامه یابد، دیگر این حج مستحبی هیچ مشروعیتی ندارد. و اگر وهابی‌های افراطی به اقدامات ناشایست خود ادامه دهند، عمره مفرده را تحریم خواهیم کرد.
آیت‌الله مکارم شیرازی در ادامه این سخنان افزود: سازمان حج و زیارت موضوع را با جدیت بررسی کند تا تصمیمات صحیحی در این زمینه گرفته شود.

هم‏چنین ایشان خطاب به دولت عربستان، تصریح کرد: صلاح و مصلحت عقلای سعودی و حکومت عربستان در این است که مانع حرکات نابخردانه وهابی‏های افراطی شود. زیرا این گروه، اسلام را تنها در خشونت، هتاکی و قتل‏عام مخالفان خود خلاصه کرده‏اند. دولت عربستان نگذارد بیش از این حرمین شریفین، آلوده، و اسلام به صورت ناشایست در جهان معرفی شود. امیدواریم این دولت مسأله را با جدیت پیگیر باشد و برای همیشه اعمال و رفتار این عده محدود تندرو با شیعیان را به پایان رساند.

ایشان در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: با این شرایط آیا سزاوار است سازمان حج، هر ساله شمار زیادی از دانش آموزان و دانشجویان پسر و دختر ‏ما را به چنین منطقه ناامنى ببرد؟
در پیام دیگری از ایشان نیز (طی چند روز گذشته) چنین آمده بود: متأسفانه ما همواره ناظر این‏گونه نابسامانى‌ها در مدینه منوره هستیم و اهانت‌هاى آن‌ها را به زائران ‏ایرانى مى‌بینیم. اما این بار اهانت‌ها و آزارها متوجه شهروندان خودشان هم شده است. گویا این گروه اندک خود را مالک حرمین شریفین ‏مى‌دانند و هرگونه تحمیل بر دیگران را بر خلاف تمام موازین اسلامى و بین المللى، جایز مى‌شمرند. سزاوار است همه مسلمین ‏جهان و وزارت خارجه ما این مسئله را به طور جدى از طرق بین‌المللى دنبال کنند.
در این پیام آمده: چرا یک اقلیت کوچک متعصب افراطى هر کارى را ‏که بخواهد در این اماکن مقدس که متعلق به همه مسلمین جهان است آزادانه انجام مى‌دهد؟ چرا اگر چند جاسوس بهایى در ایران دستگیر شود کنگره آمریکا به دفاع از آن‏ها بر ‏مى‌خیزد ولى در برابر این حوادث دردناک همه آن‏ها خاموشند؟ طبق اطلاعات صحیح در سال گذشته این گروه از وهابى ها 30 میلیون کتاب بر ضد شیعه منتشر کرده اند. ‏و این در حالى است که اجازه نمی‌دهند حتى یک جلد کتاب به عنوان پاسخ منطقى به ایرادات واهى آن‏ها منتشر شود. به عقیده اینجانب 
همه ما مسلمین به خصوص ‏همه شیعیان و دولت و ملت در برابر این گونه مسائل مسئول هستیم.‏

برای آشنایی بیشتر با وهابیت و مبانی فکری آن‏ها، تاریخ آل‏سعود و روابط آن با آل‏یهود، تشابهات صهیونیسم و سعودیسم... می‏توانید به وبلاگ پاسخ به سؤالات وهابیت مراجعه نمایید:    http://shiaanswers.blogfa.com/cat-2.aspx    




نویسنده » والعادیات » ساعت 12:4 صبح روز سه شنبه 87 اسفند 13