سفارش تبلیغ
صبا ویژن



غزه در محاصره - قسم به اسبان دونده مجاهدان...






درباره نویسنده
غزه در محاصره - قسم به اسبان دونده مجاهدان...
والعادیات
ما مسلمانان اشغال بیت المقدس را همچون جراحتی در قلب خویش می‏یابیم که جز با فتح آن و بازگشت دیگر‏باره اش به دامان اسلام التیام نمی‏یابد.‏.. تقدیر تاریخ در جنگی که میان مسلمانان با اشغالگران کنونی فلسطین روی خواهد داد معنا خواهد شد... بیت‏المقدس، آماده باش. سپاه محمد (ص) خواهد آمد. (شهید آوینی)
تماس با نویسنده


لینک دوستان
تحریم کالاهای صهیونیستی
پاسخ به سؤالات وهابیت
مؤسسه تحقیقاتی ندا
مقاومت اسلامی لبنان
خبرگزاری قدس
سجیل (شعر مقاومت)
قدس‏مقدس
عادیات
نماینده
اقصی
وثاق
محمدرضا زائری
ایرانیان مقیم لبنان
اطلاعات شهدا (ایثار)
کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
غزه در محاصره - قسم به اسبان دونده مجاهدان...


لوگوی دوستان

وبلاگ فارسی

آمار بازدید
بازدید کل :34118
بازدید امروز : 3
 RSS 

   

مبادا غافل شویم و روزمرّگی ما را از حضور تاریخی خویش، غافل کند.

                                                                                        شهید آوینی

 

امروز غزه در محاصره است.

این جمله ، نه یک تیتر خبری، که بیان گله و شکایت است. گله از من و تو‏ی مسلمان. گله از ما‏‏ی مسلمان. و گله از سران ممالک اسلامی.

اگر امروز غزه در محاصره است، اگر فلسطین، عراق، افغانستان، لبنان و... محروم از امنیت و آسایش‌اند، تقصیر من و توی مسلمان است. همین.

تقصیر ماست چون یادمان رفته عهد‏مان را با خدا و یادمان رفته سفارش پیامبرمان را که فرمود: مسلمان نیست کسی که صبح کند و اهتمام به امور مسلمین نداشته باشد.

  امروز عید غدیر است و غزه در محاصره؛ و این کلام علی (ع) است که خطاب به من و توی مسلمان چنین می فرماید:

شنیده‌ام مهاجم به خانه‏های مسلمانان و کسانی که در پناه اسلام‏اند درآمده، گردنبند و دستبند و گوشواره و خلخال از گردن و دست و پای زنان به در می‏کرده است. حالی که آن ستم‌دیدگان برابر آن متجاوزان، جز زاری و رحمت خواستن سلاحی نداشته‌اند... اگر از این پس مرد مسلمانی از غم چنین حادثه بمیرد، چه جای ملامت است، که در دیده‌ی من شایسته چنین کرامت است.

شگفتا به خدا که هماهنگی این مردم در باطل خویش، و پراکندگی شما در حق خود دل را می‏میراند و اندوه را تازه می‏گرداند... که آماج تیر بلایید.  بر شما غارت می‏برند و ننگی ندارید. با شما پیکار می‏کنند و به جنگی دست نمی‌گشایید. خدا را نا‏فرمانی می‌کنند و خشنودی می‌نمایید...

به خدا می‌بینم که این مردم به زودی بر شما چیره می‏شوند؛ و چه جای شگفتی، که دشمنان شما در باطل خود متحد شدند و شما در حق خود پراکنده. آنها با نهایت اصرار و استقامت در راه تاریک و کج خود پیش می‌روند و شما در راه مستقیم و جادّه‌ی حق و روشن خود منحرف می‌شوید. شما امام خود را در حق نافرمانی می‌کنید و آنان در باطل پیرو امام خویش‌اند...

 



نویسنده » والعادیات » ساعت 7:57 عصر روز سه شنبه 87 آذر 26